Новини

  • 03.02.2020 Краса, пошуки прекрасного

      Ольга Олексіївна, вихователь групи № 12, провела бесіду «Краса, пошуки прекрасного». Учити дітей знаходити прекрасне в людях, оточуючому світі предметів, висловлювати свої думки, емоції, почуття – завдання кожного вихователя. Саме тому вирішила обрати цю тему для бесіди.      Під час бесіди діти грали в ігри «Найкрасивіше», «Чарівні окуляри» та заміняли слово «красивий» іншим словом...

  • 30.01.2020 Гра "Країна Математика"

      Зоя Олегівна, вихователь групи № 6, провела гру «Країна Математика». Всім відомо, що гра є одним із найцікавіших видів людської діяльності, провідною діяльністю дошкільника, засобом його всебічного розвитку, важливим методом виховання. Вихователь створила умови для того, щоб гра була спрямована на формування у дітей потреби в знаннях, активного інтересу до того, щоб удосконалити пізнавальні уміння і навички в математиці...

  • 24.01.2020 Казка "Колосок"

      Ольга Олексіївна вихователь групи № 12 разом з дітьми зробила інсценування казки «Колосок або Новий кінець старої казки». Що дитина любить найбільше? Казку! З чого здобуває свої знання? З казки. Кого наслідує? Героїв казок. А коли необхідно придумати ще й кінець казки, хіба це не цікаво?      Свої інсценуванням діти показали, що із ледарів можна зробити працьовитих героїв, а також завжди необхідно знаходити компроміс у суперечних ситуаціях...

  • 20.01.2020 Заняття з сенсорного розвитку «Хатинка для кошеня»

      Галина Володимирівна, вихователь групи № 3, провела заняття з сенсорного розвитку «Хатинка для кошеня».    Всім відомо, що сенсорний розвиток дитини – це розвиток його сприйняття і формування уявлень про зовнішні властивості предметів (їх форму, колір, величину), розвиває дрібну моторику пальців рук та завдяки чому розвиваються розумові здібності дитини: вміння порівнювати, аналізувати, планувати...

  • 17.01.2020 Гра-драматизація казки «Заєць та лисиця»

      Ольга Андріївна, вихователь групи № 11, провела гру-драматизацію казки «Заєць та лисиця». Беручи участь в іграх-драматизаціях, дитина ніби входить в образ, перевтілюється в нього, живе його життям. Це, напевно, найбільш складне виконання, бо воно не спирається ні на який предметний зразок. Атрибут - ознака персонажа, який символізує його типові якості, дитина одягає на себе. Створити образ вона повинна сама за допомогою інтонації, міміки, жестів, рухів...

  • 14.01.2020 Комплекс ігор «Геометричні чоловічки в гості завітали»

      13 січня Тетяна Дмитрівна, вихователь групи № 4, провела комплекс ігор «Геометричні чоловічки в гості завітали». Проведення ігор це – стимулювання пізнавальних психічних процесів, пізнавальної активності дітей, поступове створення передумови для розвитку логічного мислення. Вихователь не просто ставила завдання перед дітьми, а вчила їх міркувати, обґрунтовувати свою точку зору, самостійно приймати рішення, не боятися доводити справу до кінця, бути активним...

  • 08.01.2020 З Різдвом Христовим!

      Вітаємо з Різдвом Христовим! У це світле свято хочеться побажати миру і спокою в кожному домі, добра, взаєморозуміння, достатку, любові, щастя, душевної рівноваги, успіхів у всіх починаннях, побільше радості, міцного здоров’я та всіх благ! Нехай виправдовуються всі очікування і збудуться найзаповітніші мрії!...

  • 27.12.2019 З Новим роком!!!

    Рік Новий – казковий час! Хай здивує щастям Вас Рік добра і рік кохання. Тож приймайте привітання: Будьте добрі та здорові, Побажаємо любові, Світла й радощів багато, Щоб життя було, як свято!...

  • 20.12.2019 Свято "Новий рік"

      20, 23, 24 грудня відбулися новорічні свята. Музичний керівник разом із вихователями та дітьми підготували різноманітні номери та презентували їх батькам. Фотозвіт можна переглянути на сторінці сайту «Фотогалерея»....

  • 17.12.2019 Снігові квіти

      Наталія Миколаївна, вихователь групи № 9, провела  гру "Снігові квіти". Розвивати і навчатидитинунайкраще в грі. У дошкільнийперіоддитинствавідбуваєтьсянайбільшінтенсивненакопиченнясоціальногодосвіду: дитинапізнаєнавколишнійсвіт у всьомуйогорізноманітті. Об'єктинеживоїприроди - сніг, вода, пісок, глина, камінь, лід - є джерелами сенсорного, моторного та розумовогорозвиткудитини. Граючи з цимиоб'єктами, малюкдізнаєтьсяїхвластивості, характеристики і призначення...