План заходів щодо забезпечення наступності і перспективності дошкільної і початкової освітніх ланок
Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою
Забезпечення процесу наступності закладу дошкільної освіти - початкової школи в умовах реформування освіти
Наступність між дошкільною та початковою ланками навчання
Оптимальна модель педагогічної взаємодії у закладі дошкільної освіти
Портрет дошкільника напередодні його вступу до школи
Інструктивно-методичні рекомендації
Нова Українська школа (презентація МОН)
Дошкільник їде до школи: психологічний супровід
Нормативні документіи, що регламентує порядок прийому дітей до 1 класу:
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» (зі змінами);
2. Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 № 367 «Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстицію України 05.05.2018 за № 564/32016;
3. Наказ МОН України від 20.08.2018 № 923 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу у Новій українській школі»;
4. Наказ МОН України від 13.07.2021 № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти»;
5. Наказ МОН України від 02.09.2020 № 1096 «Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи»;
6. Наказ МОН України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 10.11.2020 за № 1111/35394 (зі змінами);
7. Лист МОН України від 16.04.2022 № 1/4202-322 «Щодо зарахування до 1-го класу закладів загальної середньої освіти»;
8. Лист МОН України від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо забезпечення осіб з особливими освітніми потребами».
Коментарi