Цікаво й корисно англійську вчити.
І це розуміють дорослі і діти.
Запрошуєм Вас на сторінку на сайті.
Знайомтеся з нами й англійську вивчайте.

/Files/images/sotrudniki/DSC_3472.JPG

/Files/images/sotrudniki/DSC_3499.JPG

В нашему закладі проводиться ознайомлення дітей з англійською мовою за навчально-методичним комплексом "Get Ready!" (Felicity Horkins, Oxford University Press), який рекомендований Міністерством освіти і науки України для викладання англіїської мови.

На основі багаторічного досвіду Жук Н.В. і Кравченко Т.В. розробили навчальну програму "Цікавинка" та методичні рекомендації до неї і робочіі зошити для кожної вікової групи, що схвалені методичною радою ХОНМІБО від 27.05.2010 року (протокол № 2); вченою радою ХОНМБО від 22.06.2010 року. "Цікавинка" готується до друку у видавництві "Ранок". Отримала Диплом І ступеня на XVIII Харківській обласній виставці-ярмарці педагогічних ідей та технологій. Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України видано свідоцтво про реєстрацію авторського права за номером № 34547 від 12.08.2010 року.

/Files/images/Английский/svidotstvo.jpg

/Files/images/Английский/Tsikavanka.jpg

Заняття проводяться, починаючи з молодшого дошкільного віку (з трьох років). Діти в ігровій формі засвоюють правильну артикуляцію і вимову звуків, лексику, граматичні структури, вчаться розуміти на слух англійське мовлення, вести діалог та складати розповіді. Легкому засвоєнню матеріалів сприяють дидактичні, рухливі та сюжетно-рольові ігри, розучування авторських та літературних віршів, римовок, лічилок, скоромовок, а також прослуховування аудиозаписів пісень, римовок, розповідей з підручника "Get Ready!", зроблених носіями англійської мови.
Розвитку творчих здібностей та дрібної моторики сприяють робочі зошити, розроблені для кожної вікової групи.
Для забезпечення умов успішного засвоєння англійської мови дітьми в дитячому садку створено відповідне предметно-іграшкове середовище, обладнано два кабінета, в яких є вся необхідна наочність, підручники, технічні засоби навчання, а також достатньо місця для проведення рухливих ігор.
Заняття проводяться з урахуванням вікових особливостей фізичного, психічного та соціального розвитку дітей, а також з урахуванням їх інтересів і вподобань. Тому використовуються фронтальна, підгрупова, індивідуально-підгрупова (міні-заняття) та індивідуальна форми навчання. Різні форми навчання дають змогу реалізувати потенційні здібності та сприяють розвитку особистості кожної дитини.


Кожна дитина має свій особливий, унікальний шлях мовленнєвого розвитку, який зовсім не збігається з розвитком мовлення інших дітей. Тому тричі на рік проводиться діагностичне обстеження кожної дитини, яке допомагає виявити прогалини у знаннях, вміннях, виявити причини труднощів і визначити конкретні шляхи усунення недоліків.

Системна робота за програмою "Цікавинка" протягом трьох років формує у дітей високий рівень опанування англійською мовою та забезпечує успішне вивчення англійської мови в школі .
/Files/images/Английский/DSCN1113.JPG













Гра в поєднанні з навчанням і мовою є засобом всебічного розвитку дитини

/Files/images/Английский/DSCN1153.JPG















В ході занять використовуються підручники "Get Ready!" (Felicity Hopkins, Oxford University Press)

/Files/images/Английский/DSCN1168.JPG

/Files/images/Английский/DSCN1127.JPG

На заняттях з англійської мови відбувається формування елементарної соціокультурної компетенції

/Files/images/Английский/DSCN1143.JPG

/Files/images/Английский/DSCN1161.JPG













Театралізована діяльність сприяє формуванню діалогічного та монологічного мовлення

/Files/images/Английский/Rukavichka.jpg

/Files/images/Английский/Безымянный.jpg

Дидактичні ігри сприяють вихованню звукової культури мовлення, збагаченню словника та розвитку творчих здібностей

/Files/images/Английский/DSCN1135.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 2164

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.